En gång till

Ja, då var det dax för värt andra IVF. Har tagit sprutor i några dagar nu och imorgon ska jag till kliniken för ett VUL. Jag känner ingenting så jag antar att äggskörden inte blir så stor denna gången heller. Jag försöker att inte tänka så mycket på bebis men visst, det är svårt att låta bli. Försöker distrahera mig genom att greja med huset och det har fungerat hyfsat hittills. Antar att det är efter äggplocket som förväntingarna går i taket och sedan trillar jag väl ner i det där svarta hålet igen. Njuter tillfälligt av livet och solen...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!