Snart dax igen

Efter lite sommaruppehåll så är det snart dax för IVF nummer 2. Jag har mått jättebra under halva sommaren hoppas att det håller sig så även när det är dax för att ruva. Jag fick mens några dagar för tidigt för att hinna starta direkt efter klinikens sommaruppehåll så nästa vecka bör det vara dax för mens igen och även för sprutor.
Har under sommaren försökt få reda på hur det går med vår plats i Sahlgrenskas IVF-kö men har hittills bara lyckats bli utskälld av de otrevliga människorna på deras kontaktpunkt. Vi har nu stått i kön i över 90 dagar (vilket är gränsen för vårdgaranti), enligt Sahlgrenska struntar de i den tiden och man får snällt vänta på sin tur som kan bli efter allt mellan 5 månader och hur länge som helst. Det här tillsammans med det dåliga bemötandet har gjort mig rätt säker på att jag inte vill gå dit alls, men de tre gratis försöken vill vi ju gärna ha. Har därför gått vidare med vårdgarantin till ett annat ställe och väntar nu på svar, verkar lovande.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!