Äggplock

Var inte speciellt nervös innan vi kom till kliniken men väl där blev jag riktigt nervös. Helt i onödan såklart för det gjorde inte speciellt ont. Var häftigt att se på skärmen när de punkterade äggblåsorna. Tyvärr var det bara 5 äggblåsor och 4 ägg men jag hoppas att ett av dem är ett guldägg. Nu väntar en nervös väntan under helgen på att de ska bli befruktade (vi gör ICSI). Kliniken hör inte av sig om allt är bra så det blir en lång väntan. Har fått tid för återförande på måndag. Ska börja med Lutinus ikväll, spännande.
Har inte speciellt ont nu heller känns mest ömt, blir lite värre när jag rör på mig men det är det värt. Har dessutom fått veta att en av min anärmaste vänner är gravid, skulle såklart vara jättekul att vara det ihop. Tänkte gå på Afterwork ikväll med några kollegor, inte för att jag jobbat så mycket den här veckan men det är ju ändå fredag.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!