Äntligen

Idag ringde vår doktor som gjort utredningen upp och vi fick de sista provsvaren som vi väntat så länge på. Kromosomproverna som togs på S var bra och vi kan nu gå vidare och göra IVF. Han skulle sätta upp oss i kö på Sahlgrenska men jag antar att det tar ett tag innan vi får någon tid där så nu betalar vi för privata försök medan vi väntar. Blir det en bebis så spelar det ingen roll om vi betalat för försöket själva eller fått det gratis.
 
Jag var också och tog prover för någon vecka sedan. Började äta Levaxin och skulle kontrollera ett nytt TSH. Det hade gått ned till 0,9, så det var också bra. Var en sån lättnad att allt var bra och vi äntligen ska få chansen att få barn att jag var tungen att gråta några glädjetårar i bilen på vägen hem. Knäppt att bli så glad för det.
 
På tisdag ska vi på första besöket på IVF-kliniken, ska bli riktigt spännande. Jag längtar verkligen efter att komma igång.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!