Sprutdag 8

Börjar bli trött på sprutor nu, hoppas att det inte är så långt kvar nu. Började med Orgalutran i lördags den 11/5, den är mycket otäckare att ta än Puregonen. Dessutom gör den lite ont efteråt, ingen favorit. Igår var vi på VUL. Läkaren sa när vi kom in att det inte brukade ha hänt så mycket så tidigt. Jag blev aldrig klok på om det hade hänt så mycket, jag känner att jag vet inte riktigt vad det är som ska hända. Men hon räknade iallafall äggblåsor, det fanns flera men de var fortfarande rätt små men lite större på vänster sida. Fick öka dosen Puregon till 200E och ska komma tillbaka på nytt VUL imorgon.
 
Känns som att jag är en konstig bubbla, är så fokuserad på att få ut de här äggen att jag inte ens funderat på det här med graviditet. Jag känner mig lite dåligt insatt i det här med vad de tittar efter på alla VUL. Får nog ta och googla lite så jag kan fråga lite efteråt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!